Beurs.nl monitor iconMarkt Monitor
  • AEX +8,78 922,75 +0,96%
  • DE40 -92,64 23.288,06 -0,40%
  • US500^ 0,00 5.677,02 0,00%
  • US30^ 0,00 41.975,80 0,00%
  • EUR/USD 0,00 1,0907 -0,31%
  • WTI 0,00 67,05 0,00%
  • Gold spot -0,53 3.049,73 -0,02%

Amg Mei 2018: wees er als de kippen bij!

1.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 52 53 54 55 56 57 | Laatste | Omlaag ↓
  1. aandeeltje! 30 mei 2018 18:06
    quote:

    Topperke schreef op 30 mei 2018 09:08:

    [...]
    Tenzij er een grote trigger komt voor een recessie, moet je hier in blijven tot einde 2020 ten minste!
    Dat is het jaar waar we voor de eerste keer echt goed kunnen zien tot wat AMG in staat kan zijn. Dat jaar producereert AMG 180K lithium, 100% meer Tantalum en 30% meer vanadium. De ebidta wordt enorm (richting 400mil!) en de markt zou dan eindelijk AMG eens goed moeten prijzen als een groeiaandeel...

    Als er ern grote down komt doe ik echt alles weg in de neergang. Op de puinhopen biuw ik dan wel weer op. Nooit nooit bestaat bij mj niet.
  2. MicJo 30 mei 2018 18:39
    quote:

    dader schreef op 30 mei 2018 08:19:

    [...]

    Om 17.35 komt ik hier op terug
    Beste Dader, wat is je conclusie?
  3. Alex W 31 mei 2018 08:53
    Deze heeft er geen zin aan....

    Sixt-ondernemer ziet niets in elektrische auto's

    Erich Sixt, oprichter en grootaandeelhouder van de gelijknamige Duitse autoverhuurder, gelooft niet in elektrische auto's. Er gaat te veel geld inzitten, er ontstaat een afhankelijkheid van China en het aantal kilometers dat kan worden afgelegd, is veel te klein, aldus de 74-jarige, die een van Duitslands rijkste ondernemers is. De politiek heeft volgens hem 'een ernstige fout' gemaakt.

    De opmerkingen van de ceo, die hij eerder deze week deed in de Duitse krant Die Welt, zijn onder meer opmerkelijk omdat het bedrijf begin dit jaar met energieleverancier Nuon afsprak veel meer huurauto's met een elektrische motor aan te bieden. Sixt verklaarde in ieder geval in Nederland een sterke groei van de vraag te bespeuren en wil daarom het aandeel elektrische wagens in de Nederlandse vloot opvoeren tot 10%, wat meer dan een verdubbeling is.

    Erich Sixt, eerder dit jaar bij een toelichting op de jaarcijfers van de autoverhuurder in München.
    Erich Sixt, eerder dit jaar bij een toelichting op de jaarcijfers van de autoverhuurder in München.Foto: Hollandse Hoogte

    Maar Sixt zegt dat wereldwijd nauwelijks vraag is naar elektrische auto's. Er zijn alleen enkele klanten die zo'n wagen willen testen, aldus de onderneming, en dan komt het ook nog voor dat de huurder belt omdat het voertuig met een lege accu langs de kant van de snelweg is blijven staan.

    Volgens Die Welt zijn er van de 110.000 auto's die het bedrijf verhuurt, maar 1000 die elektrisch worden aangedreven. Dat is dus nog niet eens 1%. In maart zei de onderneming overigens dat haar klanten nog altijd graag diesel rijden, ondanks het felle debat over de milieubelasting van deze brandstof.
    Elektrische rijden is volgens Sixt duur vanwege de grote investeringen die nodig zijn voor het opbouwen van een netwerk van laadpalen. De sector maakt zich afhankelijk van China omdat voor de productie accu's lithium en kobalt nodig zijn, grondstoffen waarvan de winning grotendeels in Chinese handen is.
  4. Texas Ranger 31 mei 2018 09:40
    quote:

    Alex W schreef op 31 mei 2018 08:53:

    Deze heeft er geen zin aan....

    Sixt-ondernemer ziet niets in elektrische auto's

    Erich Sixt, oprichter en grootaandeelhouder van de gelijknamige Duitse autoverhuurder, gelooft niet in elektrische auto's. Er gaat te veel geld inzitten, er ontstaat een afhankelijkheid van China en het aantal kilometers dat kan worden afgelegd, is veel te klein, aldus de 74-jarige, die een van Duitslands rijkste ondernemers is. De politiek heeft volgens hem 'een ernstige fout' gemaakt.

    De opmerkingen van de ceo, die hij eerder deze week deed in de Duitse krant Die Welt, zijn onder meer opmerkelijk omdat het bedrijf begin dit jaar met energieleverancier Nuon afsprak veel meer huurauto's met een elektrische motor aan te bieden. Sixt verklaarde in ieder geval in Nederland een sterke groei van de vraag te bespeuren en wil daarom het aandeel elektrische wagens in de Nederlandse vloot opvoeren tot 10%, wat meer dan een verdubbeling is.

    Erich Sixt, eerder dit jaar bij een toelichting op de jaarcijfers van de autoverhuurder in München.
    Erich Sixt, eerder dit jaar bij een toelichting op de jaarcijfers van de autoverhuurder in München.Foto: Hollandse Hoogte

    Maar Sixt zegt dat wereldwijd nauwelijks vraag is naar elektrische auto's. Er zijn alleen enkele klanten die zo'n wagen willen testen, aldus de onderneming, en dan komt het ook nog voor dat de huurder belt omdat het voertuig met een lege accu langs de kant van de snelweg is blijven staan.

    Volgens Die Welt zijn er van de 110.000 auto's die het bedrijf verhuurt, maar 1000 die elektrisch worden aangedreven. Dat is dus nog niet eens 1%. In maart zei de onderneming overigens dat haar klanten nog altijd graag diesel rijden, ondanks het felle debat over de milieubelasting van deze brandstof.
    Elektrische rijden is volgens Sixt duur vanwege de grote investeringen die nodig zijn voor het opbouwen van een netwerk van laadpalen. De sector maakt zich afhankelijk van China omdat voor de productie accu's lithium en kobalt nodig zijn, grondstoffen waarvan de winning grotendeels in Chinese handen is.
    Iedergeval een ander inzicht als de grote duitse autobouwers, die wel vol inzetten op elektrisch rijden. De autobouwers zijn natuurlijk niet gek, die gaan niet velen miljoenen investeren als ze er niet in geloven. Meneer Sixt praat waarschijnlijk gewoon voor eigen portemonee, want met een vloot van 110.000 diesel auto's, kost het natuurlijk aardig wat om deze om te zetten naar elektrisch.
  5. holenbeer 31 mei 2018 10:12
    Meneer Sixt is 74 jaar, die ziet waarschijnlijk ook niks in mobiele telefoons. Die moet je ook steeds opladen ...
    Dan is een vaste telefoon toch veel handiger.
  6. forum rang 6 Tom3 31 mei 2018 11:01
    quote:

    Pasti schreef op 31 mei 2018 09:40:

    [...]

    Iedergeval een ander inzicht als de grote duitse autobouwers, die wel vol inzetten op elektrisch rijden. De autobouwers zijn natuurlijk niet gek, die gaan niet velen miljoenen investeren als ze er niet in geloven. Meneer Sixt praat waarschijnlijk gewoon voor eigen portemonee, want met een vloot van 110.000 diesel auto's, kost het natuurlijk aardig wat om deze om te zetten naar elektrisch.
    Wat een ezel! Zoals Leaseplan kortgeleden heeft verklaard is electrisch rijden nu al goedkoper dan diesel. Dan zal dat volgens onze ziener Seba over 2 jaar zeker het geval zijn. Dan zit dhr Sixt helaas met een giga afwaardering op zijn restwaarde positie. Maar ja als je al zo lang mee gaat heb je natuurlijk helemaal geen zin aan die nieuwlichterij.
  7. forum rang 4 geldmaker 31 mei 2018 11:42
    Laten we deze discussie maar stoppen,man zal toch niet meer veranderen.
    Wie start een nieuw draadje met een positieve kop?
    .
  8. [verwijderd] 31 mei 2018 18:30
    quote:

    Just lucky schreef op 31 mei 2018 18:12:

    Nee, stuk meer: 121.000 stuks x 49,2 = ca. 6mln euro
    Bedoelde het op 1 order (was iets van een 50k stuks) in de bied.
  9. forum rang 6 Just lucky 31 mei 2018 18:44
    Beetje flauw, maar ook dat is ruim meer dan 1,5 mln euro. Maar het belangrijkste is dat er wordt gekocht. Misschien wel Millenium die met de staart tussen de benen afdruipt.
1.137 Posts
Pagina: «« 1 ... 52 53 54 55 56 57 | Laatste |Omhoog ↑

Neem deel aan de discussie

Word nu gratis lid van Beurs.nl

Al abonnee? Log in

Direct naar Forum

Zoek alfabetisch op forum

  1. A
  2. B
  3. C
  4. D
  5. E
  6. F
  7. G
  8. H
  9. I
  10. J
  11. K
  12. L
  13. M
  14. N
  15. O
  16. P
  17. Q
  18. R
  19. S
  20. T
  21. U
  22. V
  23. W
  24. X
  25. Y
  26. Z
Forum # Topics # Posts
Aalberts 466 7.103
AB InBev 2 5.531
Abionyx Pharma 2 29
Ablynx 43 13.356
ABN AMRO 1.582 52.021
ABO-Group 1 22
Acacia Pharma 9 24.692
Accell Group 151 4.132
Accentis 2 267
Accsys Technologies 23 10.825
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC 218 11.686
Ackermans & van Haaren 1 192
Adecco 1 1
ADMA Biologics 1 34
Adomos 1 126
AdUX 2 457
Adyen 14 17.796
Aedifica 3 925
Aegon 3.258 323.027
AFC Ajax 538 7.088
Affimed NV 2 6.303
ageas 5.844 109.900
Agfa-Gevaert 14 2.062
Ahold 3.538 74.345
Air France - KLM 1.025 35.259
AIRBUS 1 12
Airspray 511 1.258
Akka Technologies 1 18
AkzoNobel 467 13.049
Alfen 16 25.141
Allfunds Group 4 1.516
Almunda Professionals (vh Novisource) 651 4.251
Alpha Pro Tech 1 17
Alphabet Inc. 1 417
Altice 106 51.198
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) 8.486 114.826
AM 228 684
Amarin Corporation 1 133
Amerikaanse aandelen 3.837 243.701
AMG 971 134.186
AMS 3 73
Amsterdam Commodities 305 6.743
AMT Holding 199 7.047
Anavex Life Sciences Corp 2 492
Antonov 22.632 153.605
Aperam 92 15.042
Apollo Alternative Assets 1 17
Apple 5 384
Arcadis 252 8.789
Arcelor Mittal 2.034 320.926
Archos 1 1
Arcona Property Fund 1 286
arGEN-X 17 10.349
Aroundtown SA 1 221
Arrowhead Research 5 9.750
Ascencio 1 28
ASIT biotech 2 697
ASMI 4.108 39.580
ASML 1.766 109.709
ASR Nederland 21 4.507
ATAI Life Sciences 1 7
Atenor Group 1 522
Athlon Group 121 176
Atrium European Real Estate 2 199
Auplata 1 55
Avantium 32 13.813
Axsome Therapeutics 1 177
Azelis Group 1 66
Azerion 7 3.441